Campaña electoral: Llamazares y Rosa Díez contra los partidos más pequeños

Un 'olvido' de Llamazares y Rosa Díez torpedea a los partidos más pequeños

Mientres los del aduar anden perihí sopelexando'l so thimos acerca de l'afondamientu de la democracia y otros discursos follecos, los partíos yá aposentaos, cola ayuda los menores, pero tamién aposentaos, ponen falcatrúes pa que los non aposentaos y pequeños nun se puedan presentar a les elecciones. Asina, nestes, pela primera vegada na hestoria la democracia, pa concurrir a les elecciones xenerales hai que conseguir les firmes del 0,1% de los electores de cada circunscripción onde se presenten.

Si a esa dificultá, grande, añaden que llueu les xuntes electorales anulen les firmes y les candidatures col principiu asturianu de "al gochu gordu, unta-y el rau" (y al gorín, matalu de fame), ehí tenemos un elementu más de discriminación y una forma más de capar la pluralidá y la llegada a la sociedá d'otres idees, otres formes de tar na política y la representación d'otros intereses.

¿Sintieren ustedes esmolecese nin siquier un rispiu a los del aduar por ello? Nin vierbu, ¿non? A ellos abónda-yos con predicar el discursu d'IU de la circunscripción única. ¡Qué casualidá! Unos saben lo que dicen y los demás esberrellen detrás como oveyines.

Nel pinchu que-yos doi a continuación tiene vustedes tolos datos de la cuestión, incluides unes protestes -más bien confuses- d'IU y UPyD: Un "olvido" de Llamazares y Rosa Díez torpedea a los partidos más pequeños (El Confidencial del 14/10/2011)

1 comentario:

MDF dijo...

¿TERRORISMO DE ESTADO?. Al PPSOE. ¿Indicios de nuevas e inminentes acciones de terror psicológico?. El sábado 29 de octubre un coche se coló hasta la puerta de mi vivienda, giró a toda velocidad y se fue... El domingo siguiente, por la tarde, ardió el transformador de corriente eléctrica que alimenta, junto a una amplia zona, mi vivienda y, curiosamente, estos Servidores de Internet. ¡Casualidades tiene la vida!. Hoy viernes 4 de noviembre de 2011 me han dejado otro anónimo en el buzón: según parece estan intentando prepararnos una encerrona en la Casa Cuartel de la Guardia Civil de A Estrada, es decir hacer que acuda mi hijo por algún motivo y aprovechar para otra vez... Ver:

http://aims.selfip.org/spanish_revolution.htm

De una pobre viuda de 79 años acosada desde hace 10 años, atendida en Urgencias tras ser detenida por la Guardia Civil de A Estrada. ¿Me censurarán?